بارداری و غذاهای دریایی

بارداری و غذاهای دریایی

روزنامه ایران: مصرف ماهی و میگو نقش بسیار مهمی در رژیم غذایی زنان باردار دارد. این دو ماده غذایی منبعی بسیار غنی از پروتئین، اسید چرب امگا سه و سایر مواد غذایی حاوی چربی اشباع شده کمی است. زنان باردار باید مقدار کافی از ماهی و میگوی سالم تغذیه کنند تا علاوه بر برخوردار شدن از خواص مفید، از مضرات آنها نیز دور باشند.

 

بارداری و غذاهای دریایی - تصویر 1


باید و نباید های غذاهای دریایی برای زنان باردار و مادران


هرگز ماهی هایی مانند ماهی خال مخالی و ‎.‎.‎. را که حاوی سطح بالایی جیوه هستند، را مصرف نکنید. ماهی هایی که سطح جیوه پائین دارند عبارتند از: میگو، ماهی تن، سالمون و گربه ماهی.


هفته ای ۳۴۰ گرم -دوتا سه وعده- درهفته ماهی و میگو مصرف کنید.


انواع مختلف ماهی و میگو را مصرف کنید.


یک نوع ماهی یا میگو را بیش از یکبار در هفته مصرف نکنید.

غذا
دریایی
بارداری
میگو
ماهی
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه